Start til karate i dag! Call Us Free
2750 Ballerup

KLUBBEN

HVEM ER VI?

Ballerup Kyokushin blev opstartet i 2008 som en demokratisk forening med valgt bestyrelse. Klubben er siden vokset støt, og vi kan i dag ikke blot prale af en rimelig medlemsskare, men også af en god og hyggelig atmosfære med en stærk og voksende klubånd; faktorer der sammen med etik og moral vægtes særdeles højt. Klubben har medlemmer i stort set alle aldre samt på alle niveauer fra hvidt bælte (begynder) til sort bælte med 5. dan. Derudover er der stor spredning på det fysiske niveau.

Det er klubbens hensigt – gennem dyrkelsen af Kyokushin  – at styrke medlemmernes fysik og psykiske selvværd, at motivere og støtte medlemmernes personlige udvikling samt at skabe et miljø, hvor almen respekt, anerkendelse og anstændighed er naturlige og selvfølgelige værdier.

Ballerup Kyokushins klubmærke er bygget op omkring Kanku-mærket, som er beskrevet under Kyokushin Karate. Vores klubmærke er imidlertid med “modsatte” farver, så centrum fremstår som og repræsenterer solen, man skuer imod gennem samlede hænder i Kanku Kata. Forrest er afbilledet en japansk lykkeport, som symboliserer det skridt mod lykke og personlig udvikling, man tager, når man går ind i en ny æra af sit liv ved at starte på karatetræningen i Ballerup Kyokushin Karate.

Ballerup Kyokushin Karate er registreret i Erhvervs- og Selskabsstyrelsen med CVR nr. 32385524.

Klubben har tegnet en kollektiv ulykkesforsikring for dens medlemmer. Forsikringspolicen med betingelserne kan gennemses her.

PERSONDATA & DOKUMENTER

Med de nye EU-regler i persondataforordningen (GDPR) er der skærpede krav til klubbens behandling og opbevaring af persondata.

Læs mere herom i dokumentet: